De gemiddelde doorlooptijd verschilt per merk en per melding. Afhankelijk van de drukte, de oorzaak van het probleem en uw garantie type streven wij behandeltijd van 3 tot 5 werkdagen, dit komt omdat we 95% van alle onderdelen op voorraad hebben. Wanneer er nieuws over uw reparatie is dan ontvangt u per mail een status update. Let op, deze reparatietijden kunnen we natuurlijk alleen halen als de onderdelen op voorraad zijn in Nederland. Hoewel het maar zelden voor komt kan een reparatie langer duren wanneer we niet over de juiste benodigdheden beschikken. Ook wij zijn afhankelijk van leveranciers. Uitzonderingen kunnen zijn: het wachten op onderdelen voor de reparatie of afhankelijkheid van een (externe) service partner. De reparatie kan tijdens vakantie- en feestdagen langer duren, vanwege de extra drukte die zich dan meestal voordoet. Het is wel verstandig om toch ergens preventief een back-up te hebben staan. Wij zullen er echter alles aan doen om de reparatie zo snel als mogelijk af te handelen en te retourneren.