VESA IT advies, support en training. Wij beheren uw IT door middel van een Service Niveau Overeenkomst (SNO). Anders gezegd door een IT servicecontract. Klik hier om te kijken. Tegenwoordig zijn hier allerlei exotische namen voor zoals IT Service Agreement, IT Service Level Agreement (SLA) & such & more. Een IT servicecontract is geen kostenpost, maar een investering. Bedrijven hebben er belang bij dat de IT goed blijft functioneren en storingen te voorkomen. Monitoring van computers en het netwerk, updates verzorgen van computers, NAS en netwerk, up to date houden van firewall en beveiliging van het netwerk, uitgebreid advies op maat, per vaste periodes, back-up controles en hulp op afstand wanneer mogelijk (met Teamviewer). Het tijdig signaleren en oplossen van IT problemen zorgt tevens voor kostenbesparing. Goed IT netwerkbeheer zorgt er namelijk voor dat uw netwerk snel en feilloos werkt en is daarmee de smeerolie van een goed functionerende organisatie. Wij hebben een praktische, persoonlijke en no-nonsense aanpak waarbij het belang van uw onderneming en de ondernemer centraal staan.